Lai apmeklētu šo lapu, jums jābut pilngadīgam / pilngadīgai. Vai esat sasniedzis / sasniegusi 18 gadu vecumu?

Stratēģija

ALDARA ILGTERMIŅA MĒRĶIS

Būt veiksmīgam, atvērtam un augstiem kvalitātes standartiem atbilstošam uzņēmumam.


MISIJA

Rūpēties par alus baudīšanas kultūru, turot augstā godā gan miestiņa kvalitāti, gan alus cienītāju vēlmes.


STRATĒĢISKĀS PRIORITĀTES

Aldaris izvirzījis piecas galvenās stratēģiskās prioritātes, kuru īstenošanai pievērš pastiprinātu uzmanību:


Kvalitāte it visā, ko darām

  • Nodrošināt augstāko kvalitāti visās dzērienu kategorijās
  • Nodrošināt ātru un efektīvu ražošanu un loģistiku
  • Nodrošināt labāko klientu apkalpošanas servisu dzērienu nozarē
  • Aizstāvēt nozares intereses valsts un pašvaldības institūcijās
  • Īstenot ilgtspējīgu sabiedriskā labuma atbalsta politiku
  • Integrēt korporatīvās atbildības principus visos pārvaldības posmos

 

Labākie darbinieki

  • Nodrošināt pastāvīgu darbinieku izaugsmi
  • Attīstīt uz rezultātiem vērstu darba kultūru
  • Veidot pozitīvas, atvērtas un uz uzticību balstītas attiecības
  • Būt par paraugu labai komercpraksei un ilgtspējīgai uzņēmējdarbībai Latvijā  

 

Patērētāju izvēle – Aldara alus

  • Būt par izaugsmes virzītājspēku dzērienu kategorijās, ieviešot tirgū inovatīvus produktus un iepakojumu
  • Nostiprināt Aldara zīmola līderpozīcijas vidējās klases alus segmentā
  • Nostiprināt līderpozīcijas starptautisko alu segmentā

 

Attīstītas ne-alus dzērienu kategorijas

  • Kļūt par nozīmīgu spēlētāju citās dzērienu kategorijās, kas nav alus (sidrs, alkoholiskie kokteiļi,  bezalkoholiskie dzērieni)

 

Labākais sadarbības partneris visās tirdzniecības vietās

  • Nostiprināt pozīcijās lielo veikalu sektorā, izveidojot abpusēji izdevīgu partnerību
  • Veicināt pozitīvu sadarbību ar viesnīcām, bāriem un restorāniem, nodrošinot abām pusēm gan ienesīgumu, gan ilgtspējīgu komercdarbību
  • Kļūt par vislabāko dzērienu izplatītāju Latvijā, tādējādi piesaistot arvien jaunus klientus